elen
Οδική Βοήθεια & Φροντίδα Ατυχήματος 77778283
elen
Οδική Βοήθεια & Φροντίδα Ατυχήματος 77778283

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γενικά

1. Έχω εμπλακεί σε ατύχημα. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν έχετε εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα θα πρέπει να καλέσετε αμέσως στο 77778283 και να δηλώσετε το τροχαίο. Στη συνέχεια θα επισκεφθεί τη σκηνή του ατυχήματος λειτουργός, ο οποίος θα καταγράψει τα γεγονότα και θα φωτογραφίσει τη σκηνή του ατυχήματος. Πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζετε πως ο λειτουργός θα χρειαστεί την άδεια οδήγησης σας και τον τίτλο ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου σας. Σε περίπτωση που δεν τα έχετε μαζί σας τότε θα πρέπει το συντομότερο να σταλούν στον ασφαλιστή σας ή στην ασφαλιστική σας εταιρεία, έτσι ώστε να μπορεί να διεκπεραιωθεί η απαίτηση σας.

2. Προσφέρετε όλου του είδους ασφάλειες;

Ναι, το γραφείο μας προσφέρει όλων των ειδών ασφάλειες. Ασφάλειες Μηχανοκίνητων Οχημάτων, Περιούσιας (σπίτια, καταστήματα, γραφεία κλπ) , Ευθύνης (Επαγγελματικής, Αστικής, Εργοδότη) Τεχνικές Ασφάλειες, Ασφάλειες Ζωής, Ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, Κυνηγών, Ταξιδιού και γενικά όλων των ειδών.

3. Πώς μπορώ να πληρώσω το ασφάλιστρο μου;

Το ασφάλιστρο μπορεί να πληρωθεί με μετρητά, επιταγή, έμβασμα, πιστωτική κάρτα ή με εντολή αυτόματης χρέωσης (SEPA) από τράπεζα.

4. Πως και πότε ανανεώνεται το συμβόλαιο μου;

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια είναι ετήσια. Κάθε επέτειο του συμβολαίου σας θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας από τους λειτουργούς εξυπηρέτησης μας για να σας ειδοποιήσει για την ανανέωσή σας.

5. Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;

Τα στοιχεία επικοινωνίας σας μπορείτε να τα αλλάξετε επικοινωνώντας μαζί μας στο 25 – 747600 ή με την πρόσβαση σας στο portal πελατών της ασφαλιστικής εταιρείας (επικοινωνήστε μαζί μας για περεταίρω λεπτομέρειες).

6. Θέλω να κάνω αλλαγές στο συμβόλαιο μου. Μπορώ;

Φυσικά. Αλλαγές μπορούν να γίνουν στην επέτειο (ανανέωση) του συμβολαίου ή οποτεδήποτε προκύψουν.

7. Μπορώ να πληρώνω την ασφάλεια μου με δόσεις;

Ναι, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ανάλογα με το ύψος του ετήσιου ασφαλίστρου επιτρέπει αριθμό δόσεων που μπορεί κάποιος να καταβάλει.

8. Ασφαλίζεται ηλεκτρικά οχήματα;

Το γραφείο μας σε συνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε, προσφέρει ασφάλιση Ηλεκτρικών Οχημάτων.

9. Έχω απαίτηση που αφορά ασφάλιση Περιουσίας ή Ευθύνης. Τί πρέπει να κάνω;

Αν η απαίτηση αφορά ασφάλιση περιουσίας ή ευθύνης τότε θα πρέπει να καλέσετε στο γραφείο μας στον αριθμό 25-747600 και να συνδεθείτε με το τμήμα απαιτήσεων για να σας καθοδηγήσουν.

10. Έχω παράπονο. Που να αποταθώ;

Σε περίπτωση παραπόνου παρακαλώ καλέστε το 25-747600 ή γράψτε μας στο info@nthoma.com.cy

11. Τι θα παραλάβω μετά την ασφάλιση μου;

  • Αν αφορά ασφάλιση οχήματος τότε θα παραλάβετε το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο με τον Πίνακα στον οποίο αναφέρονται οι λεπτομέρειες της κάλυψης σας και το Πιστοποιητικό Ασφάλισης Μηχανοκίνητου Οχήματος.
  • Αν η ασφάλιση αφορά ασφάλιση περιουσίας θα παραλάβετε το Αφαλιστήριο Συμβόλαιο με τον Πίνακα στον οποίο αναφέρονται οι λεπτομέρειες της κάλυψης σας και τα ποσά ασφάλισης.
  • Αν η ασφάλεια αφορά ασφάλιση Ευθύνης τότε θα παραλάβετε το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο με τον Πίνακα στον οποίο αναφέρονται οι λεπτομέρειες της κάλυψης σας και στις περιπτώσεις Ευθύνης Εργοδότη θα περιλαμβάνεται και το Πιστοποιητικό Ασφάλισης.

12. Θέλω να ασφαλίσω το σπίτι μου. Πως να υπολογίσω το ποσό;

Για τις αξίες της ακίνητης σας περιουσίας το ορθότερο είναι να συμβουλευτείτε επαγγελματία εκτιμητή/εργολάβο. Το προσωπικό μας είναι σε θέση να δώσει κάποιες ενδεικτικές πληροφορίες οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρούνται ακριβής ή δεσμευτικές.

13. Τι θεωρείται κτήριο και τι περιεχόμενο;

Κτήριο θεωρείται το κτίσμα και τα μόνιμα σε αυτό προσαρτήματα. Περιεχόμενο θεωρείται ότι βρίσκεται μέσα στο κτήριο και μπορεί (εύκολα) να μετακινηθεί.

Ζωής και Υγείας

14. Έχω τη δυνατότητα να επιλέξω το νοσοκομείο ή την κλινική που θα νοσηλευθώ;

Ναι, ο ασφαλισμένος μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε νοσοκομείο/κλινική επιθυμεί. Αν το περιστατικό είναι καλυπτόμενο τότε η μόνη διαφορά είναι στο γεγονός πως το νοσοκομείο/κλινική αν δεν έχει συνεργασία με την ασφαλιστική τότε ο ασφαλισμένος θα καταβάλει ο ίδιος το κόστος της νοσηλείας/επέμβασης και θα το απαιτήσει στη συνέχεια από την ασφαλιστική εταιρεία. Εάν υπάρχει συνεργασία μεταξύ νοσοκομείου/κλινικής με την ασφαλιστική εταιρεία τότε το κόστος της νοσηλείας/επέμβασης θα πληρωθεί κατευθείαν στο νοσοκομείο/κλινική.

15. Όταν λέμε εξωνοσοκομειακή περίθαλψη, τι εννοούμε;

Εξωνοσοκομειακή περίθαλψη είναι όπως λέει και το όνομα της η περίθαλψη εκτός νοσοκομείου (που δεν επιβάλλεται νοσηλεία). Η εξωνοσοκομειακή περίθαλψη αφορά και καλύπτει το κόστος για επισκέψεις ιατρών, συνταγολογημένα φάρμακα, διαγνωστικές εξετάσεις, aναλύσεις, φυσιοθεραπείες κλπ.

16. Το ασφαλιστήριό υγείας με καλύπτει μόνο στην Κύπρο ή και στο εξωτερικό;

Τα ασφαλιστήρια υγείας που προσφέρουμε έχουν Παγκόσμια κάλυψη. Το ύψος και τα όρια της κάλυψης αναφέρονται στους πίνακες του συμβολαίου.